Två veckor prick idag!

Som rubriken säger så är det exakt två veckor framöver nu sen har jag Milli i min famn. Jag som trodde det var två ½ typ, Sammy sa något sådant igår. Nu när det helt plötsligt blev två veckor så kändes det inte allt för långt bort. Kommer längta ihjäl mig till den 31 mars, både till lovet vilket innebär nästan 2 veckors ledighet tillsammans med Milli och just att jag kommer att få ha henne hos mig då tills många år framåt.

Alla som är omkring mig börjar redan bli less på mitt tjat om Milli, antar att det kanske blir lite tjatigt här också. Men ni som läser har ju åtminstone ett val om ni vill läsa eller inte, de runt omkring mig blir ju nästan tvingade att lyssna på mig, haha :P

Nej, ska städa lite, håll även tummarna för att grejerna kommer i veckan, det borde de göra. Beställde dem ju igår så innan fredag borde de verkligen vara här.



Kan visa lite bilder på mina föräldrars hund, Ellie. En dvärgschnauzer som nog är det snällaste som finns om än hon kan prata lite för mycket ibland ;)

Ellie ligger mer på rygg än vad hon gör på mage oftast :P Ursäkta den usla bilden på mig, alla kan inte se normal ut jämt.



Här får alla julklappar, människa som hund :) Köttbullarna var bra god såg det ut som att hon tyckte :P



Hallen är ett bra ställe att ligga på för då har man koll på allt och alla :)



Husse och Ellie brukar ha några mysiga stunder. Hon är lite udda när det gäller sovställningar :P



Ett försök till att vara fin då man nyss hade kommit från frisören :)



Åh vad jag vill ha Milli här :/

Kommentarer
Postat av: Lisa

men vilken rolig bild då hon ligger på axeln :P

2010-03-18 @ 14:18:40
Postat av: Cecilia

Ja, hon är en liten rolig filur Ellie :P

2010-03-18 @ 16:20:11
URL: http://minmilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0