Utmaning - tatueringar

Utmaning startad av Linda (lindablom.se)

1. Har du någon/några tatueringar eller tänkt skaffa en?
2. Har den/de någon speciell historia? Berätta!
3. Vilka utmanar du?
4. Lägg in bild på din/dina tatueringar.

Mina svar:

1. Jag har två tatueringar

2. Den första tatueringen jag gjorde på min handled representerar mina älskade syskon samt min mormor. Hon älskade svalor och jag har två syskon så det var ganska givet, två svalor :)

Den andra tatueringen jag har är 9 stjärnor på min rygg, de två största representerar mina föräldrar, de tre ifyllda jag och mina två syskon och de resterande fyra representerar mina mor och farföräldrar. Jag har min älskade familj samlad som en stjärnhimmel ♥

3. De som vill :)

4.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0