Förlåt, förlåt, förlåt förlåt

Det här är ju tragiskt. Att inte blogga då man har en blogg. Dock har jag en redig anledning just nu, vi har skaffat lägenhet jag och Sammy, så nu är det förarbete innan det är tapetsering som gäller. Därför är jag vääldigt upptagen just nu. Det kommer att bli bättre då vi har flyttat.

Har hunnit börja lite med sovrummet, har spacklat och allt där, var ju dumt att inte fixa före-bilder men ska ner och ta kort idag innan jag börjar med att sandpappra. Har typ träningsverk i armarna :/ Har hållit på med lägenheten halva dagen igår och sen halv tre idag tror jag. Men det är skönt att få något gjort.

Ja, där har ni anledningen. Ska försöka hinna lägga in bilder senare ikväll på lägenheten, det är iaf en trea i ett lugnt område med egen uteplats. Kommer trivas som fisken i vattnet :)

Känns verkligen bra med allt just nu :)

Puss så länge.

Ps. Milli hälsar, hon trivdes superbra idag i solen på uteplatsen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0