Halva sovrummet är finfint

Japp, som rubriken lyder så har vi med hjälp av svärfar fått halva sovrummet färdigt. Ska dit snart och fixa klart resten av näst sista väggen. Håller tummarna för att älsk inte åker och jobbar imorgon för då kan vi hinna börja på vardagsrummet också. Det blir så otroligt fint, blir ett helt annat hus. Milli verkar trivas, bra för både henne och oss att slippa ha en trapp i huset, hon är som bannad lite överallt. Uppe har vi ju en grind så på övervåningen får hon gå som hon vill men är vi nere så är hon mest i mitt rum och det är inte så kul alla gånger :P

Men nu springer hon omkring runt runt, in och ut hela tiden. Vi har köpt hönsnät som vi har satt på pinnar och satt längs gräsmattan så hon har kollat läget lite inne och sedan lite ute då hon har känt för det. Köpte 14 meter nät till idag så vi ska bygga ut det lite. Allt blir så himla tokbra! :D Jag längtar tills vi får flytta in, jag kommer att trivas så otroligt bra där och jag älskar att Milli ser ut att trivas. Trots att det är kallhyra så vet jag att det inte finns någon annan plats här i Dorotea som jag skulle trivas lika mycket på.

Oj, vad mycket babbel det blev :) Ska ta er på en rundtur sedan :)

Nej, ska sätta lite fart, blir en löptur ikväll också. Sen ska jag få in träning för utställningen också :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0