Händelserik dag

Skulle egentligen ha åkt på blodomloppet men det blev inte av. Dock har jag och syster hunnit med massa andra saker så inte deppar jag. Vi har bland annat raggat lite bmw och pontus pontiac. Hoppas på finväder imorgon så tar vi nog och cabbar ner och finåker lite. Milli tyckte den mullrade lite väl mycket, iaf mer än volvon :P Men sen kändes hon tryggare :) Ellie älskar att åka nercabbat så skägget fladdrar i vinden ;P

Sovrummet är för övrigt färdigt i lägenheten, fick även veta idag att vi får våra möbler redan till veckan så flyttar nog dit alla stora grejer så som sängar osv nästa helg då mor och far kommer hem. Sammy ska försöka hinna färdigt vardagsrummet efter att han har kommit hem på tisdag. Han åkte nämligen till Falun idag för att jobba över helgen.

Har inte varit någon bra bloggvecka då jag har varit helt utslut i veckan, har jobbat på fritids och att ständigt vara på vakt och vakta barn är lite mer arbetsamt för huvudet än att vara med äldre klasser. Som Sammys moster sa; ibland är man lite virrig då hjärnan slår på skärmsläckaren ;)

Milli ligger och sover i sin stora bur som jag köpte, om ni minns;



Har lagt den på soffan så hon ligger där inne och sover så sött. Älskar henne så mycket att det gör ont. Ibland kan tankarna börja snurra och då sitter jag och funderar hur tusan man kan älska något så mycket som är så litet och så tyst, någon som inte kräver något utan bara finns till. Min älskade lilla Milli. Ska lägga in lite nya kort också. Det är verkligen på tiden, hon har vuxit säger folk. Senast jag vägde henne låg hon på 1700g. Hon hade vuxit 1 cm på både bredden och längden mellan gångarna jag mätte. Ska mäta igen imorgon och se :) Det är så svårt att se någon förändring med blotta ögat då man ser henne varje dag medan andra som inte ser henne lika ofta ser det direkt, om hon har blivit större antingen på bredden eller på längden ;)

Nej, nog babblat, ska lägga mig snart. imorgon är det några timmars jobb sen blir det Strömsund :)

Puss och kram världen!



Då Milli och matte sover :)


Kommentarer
Postat av: nellie

gud vilken gullig hund! :D

2010-05-25 @ 13:07:51
URL: http://nelliefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0