Härliga fredag

Det var karneval idag, det regnade, det var kallt och det var blött. Jag tog självklart inte med mig mitt paraply som jag hade i bilen heller så får väl egentligen skylla mig själv.

Klädde inte ut mig till något, var mig själv. har blivit för stor för sånt där ;P

Hur som haver så hämtar vi möblerna imorgon, ringde dit och vi fick hämta dem då vi tyckte att det var för sent att få dem till veckan. Så vi flyttar nog in imorgon eller något. Ska då flytta dit alla grejer. Så ska dit och städa ikväll samt att man måste städa huset här hemma då föräldrarna kommer hem.

Jisses, jobbigt ;P

well well, det var väl allt som har hänt idag :P haha


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

har du haft en fin helg?

hur är allt med dej?

kram

2010-05-30 @ 15:35:53
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0