Hej hopp!

Idag är måndag. igen.

Helgen har varit väldigt stressigt, dock kul på sätt och vis, för nu har vi flyttat :) Det känns så otroligt härligt! :D Igår lagade älsklingen våran första måltid, fläskfilé och pommes med kantarellsås. Hur gott som helst, dock skippade jag svampsåsen ;P Men han åt upp allt av den istället ;P

Milli trivs, Sammy trivs och jag trivs. Det är superhärligt. Ska ta kort och lägga ut ikväll. Ska fråga lite snällt om jag får låna mammas och pappas dator lite snabbt så ni får se hur det ser ut ;D

På söndag är det utställning, har lite ångest då det känns hemskt att vara nybörjare, har inte riktigt haft tid att träna Milli alls i helgen då vi flyttade hela lördagen och ställde och fixade allt igår. Ska träna i veckan, dock har vi verkligen kontakt då vi går med varandra, hon lyssnar otroligt bra på sitt namn och tittar upp ganska ofta. Vill verkligen inte tabba, jag som borde kunna klara det. Om Milli gör något fel är ju en annan sak, det kan hon ju inte riktigt rå för :S ja, tankar och funderingar :S Skriver mer sen, är på skolan nu så.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0