Hej hopp

Long time no see, right? Huvva, borde skämmas. Sen om vi flyttat till veckan så blir det ännu mindre då vi inte har fixat varken internet eller dator till lägenheten. Men det kommer väl antar jag.

Jo, precis, som jag sa så blir det kanske flytt till helgen. Sovrummet är färdigtapetserat och älsket ska försöka hinna vardagsrummet denna vecka då vi får våra möbler redan nu. Huvudsaken att vardagsrummet och sovrummet är färdigt så kan man ju bo där. Då kan man ta köket, hallen och datarummet eftersom. Det är så tacksamt att köket är som delat i två, ena sidan där man ska ha möblerna och andra sidan med arbetsbänkar och vitvaror. Så man kan ändå använda köket trots att det inte är tapetserat. Sen ska vi även måla ena kortsidan så slipper vi tapetsera den. Tror det kommer att bli bättre än om vi skulle tapetsera.

Ojoj, när jag väl uppdaterar så blir det ändå bara en massa prat vilket jag själv också tycker bara är tråkigt i bloggar. Ska försöka lägga ut bilder på lägenheten imorgon, ikväll hinner jag inte då jag ska följa Julia till Umeå idag. Vi åker kring två. Varför får ni veta sen beroende på hur det blir ;)

Ja, men det var ju något iaf, en liten uppdatering iaf, right?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0