Inofficiell utställning

Milli är anmäld till den inofficiella utställningen i Lycksele den 6/6. Det var tur att Birgitta skrev på facebook om att hon hade skrivit ett mejl på hotmail åt mig och berättade om den, annars hade jag aldrig sett det. Är nästan aldrig inne på hotmail :P

Iaf så är hon anmäld, känns pirrigt och spännande då det är både min och hennes första utställning. Förhoppningsvis går det bra så att man inte blit avskräckt :P Har ju som sagt noll erfarenhet så sitter och läser en massa men vet inte riktigt om jag lär mig så mycket av det :P

Nåja, ska ner och handla lite nu, Milli och jag har tagit en mysig promenad idag och att vi sedan fick möte av husse på kvarteret var inte lite gillar av henne ;) Då blev man superglad :) Så nu ligger de båda utslagna i sängen, sötnosarna mina! :)

Skriver mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0