Bästa känslan någonsin på en söndag

Vi vaknade kring halv 11 och direkt efter att vi hade vaknat så började vi städa. Nu har vi alltså en välstädat och ytterst gudomligt luktande lägenhet och mätta magar efter en frukost som bestod av rostat bröd med marmelad och oboy. Ja, söndagar är ju inte roligt i vanliga fall men detta gjorde det bättre iaf :)

Nu ska jag snart hem till mor och far och skriva ett protokoll åt morfar sedan kanske sälja min crosstrainer, som jag trots att jag lovat päronen och S, inte använt mycket alls. Sen ska jag och syster börja med våran tradition som vi började med förra året, vi ser de flesta äldre julkalendrar såsom När karusellerna sover, Pettson och findus och tomtemaskinen, Julens hjältar, Jul i kapernaum, Diselråttor och sjömansmöss m.fl. Mysigt va? :) Ska öka min smaling i år också, skriver upp sedan vilka jag ska beställa :) De finns alla på cdon, ett tips bara! :)


Nej, nu ska jag plocka bort efter frukosten :) Fyfan vad skönt med städat hem!


Kommentarer
Postat av: Syster

Ja, vi måste ju forsätta med det så länge det går! :)

2010-11-21 @ 12:27:07
URL: http://deeuil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0