COOLSTUFF

Tänkte visa lite vad jag har köpt förr från coolstuff:

Beer Tracker - Den räknar hur många flaskor du har öppnat, så man inte kan tappa räkningen ;)

 

Global warming mug - När du häller något varmt i muggen så försvinner öar, som det är spått att det ska göra i framtiden med växthuseffekten. Positivt och glatt va ;)

 

Fisbomb - Ja, som skämt till bror och seriöst, de stinker! Fyf*n! :P

 

Läslampa - Mamma läser böcker som jag vet inte vad och mycket då pappa ligger och sover, då man inte kan ha lampan tänd. Så köpte denna så hon ska klämma fast den på boken så att hon kan läsa utan att störa pappa

 

Detta är bara lite av det jag har beställt därifrån, som sagt, de har väldigt bra saker!

Ska göra en beställning snart igen, har fått ett presentkort så jag sen ska blogga om produkten jag får hem! Tror jag vet exakt vad! Har önskat mig det länge. Det är det som är så bra med sidan, det finns både väldigt bra saker, smarta saker och helt meningslösa men roliga saker! :P

Coolstuff har allt, helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0