♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Tänkte börja med utmaningen :)

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.


Jag heter Cecilia Jonsson är hela 21 år och bor i Dorotea i en fyra tillsammans med min sambo sedan 4 år tillbaka. Jag jobbar på Strandenskolan som elevresurs här i Dorotea sedan Februari 2010 och trivs jättebra. Jag älskar att jobba med människor, det vill säga att jag är en social person som har ganska lätt att ta kontakt med människor.

Jag har nästan hela min familj här förutom en bror som bor i Umeå vilket känns skönt. Är en familjekär person som gillar att ha dem i min närhet så bor de inte här på kommunen så är de inte så jättelångt borta. Mina föräldrar är de bästa som finns och utan mina syskon hade inte livet varit lika värdefullt.

Jag har även ännu en liten guldklimp som heter Milli. Hon är en liten chihuahuatik på 10 månader och 5 dagar. Hon är det bästa som har hänt mig och ibland kan jag föreställa mig ett liv utan henne vilket skulle ha varit helt omöjligt.

Jag gillar lugna hemmakvällar men även utekvällar tillsammans med vänner. Jag älskar sport och påskloven då vi är uppe i Borgafjäll hela släkten och kör skoter, solar på fjällen och myser och umgås. Film är ett stort intresse, ser nog förmodligen 5-6 filmer i veckan. Är en allätare då det gäller filmer så det är inte så svårt att hitta nya filmer var och varannan dag.



Det var väl en liten presentation, inte så intressant kanske men å andra sidan, jag är ju inte så intressant heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0