♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar är som jag sa i torsdags, de bästa som finns. De finns för en i vått och torrt och jag kan inte räkna på båda mina händer de gånger som de har ställt upp.

Min mamma är en otroligt godhjärtad och omtyckt person. Minns att mina vänner har sagt och säger fortfarande att hon är så söt och snäll. Min mamma är vacker och omtänksam, hon är duktig på att laga mat, klok och är duktig på inredning. Min mamma är rolig och drivande, hon kommer alltid på bra ideer. Min mamma är den bästa mamman man kan ha! Jag älskar dig mamma!

Min pappa är en skämtsam, stilig och hjälpsam person. Mina vänner tycker att pappa är en cool pappa som alltid har något roligt att säga. Har är inte rädd att skämma ut sig för att få några att skratta, kommer aldrig att glömma då han går med ett par riktigt smutsiga sockar i ansiktet (:P). Min pappa har alltid ställt upp och jag är stolt då jag hör att jag är lik min pappa. Min pappa har jättebra fantasi, beviset är allt han kan göra med ett dammsugarrör så som; förlänga pedaler så att han kan använda händerna istället för fötterna, bygga ett speciellt bord till bilen så att han kan sköta sitt jobb via datorn bättre. Ja, dåligt förklarat men han är så duktig. Min pappa är den bästa pappan man kan ha! Jag älskar dig pappa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0