Den som älskar att sova...

...det är jag det! Körde ut älsk till jobbet efter 7 någon gång sen funderade jag på att gå och lägga mig igen. Älskar att sova men det vet nog de flesta redan ;) Dock är jag inte trött och det kändes inte allt för bra att lägga mig igen så struntar i det. Milli vill dock lägga sig igen, förstår inte alls varför vi är vaken nu :P

Ska iaf till Vilhelmina vid 10, tror jag skrev det igår. Ska bli så skönt att få köra BMW dit, ska visa er nybilen här hemma också sen. Ska ta några bilder idag. Sen blir det även fika först med en gammal arbetskamrat som jag inte har sett på år och dar känns det som, så det ska bli kul.

Sen klockan 1 har jag tid hos Carina på Lilla Ängla Spa. Har länkat. Förra gången jag åkte dit så vaxade jag benen och det gjorde grymt ont men idag ska jag både göra det och efteråt en Taktilmassage i 80 min, alltså en helkroppsmassage. Det däremot kommer bli grymt skönt, hon är verkligen jätteduktig. Oj, vilket svammel ;P

Nej, ska försöka fixa mitt hår nu :) Tror jag ska köra på lösögonfransar idag då vi ska tillbaka till Vilhelmina ikväll på bowling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0