Det jag har hunnit idag

Har hunnit med ganska mycket, men då har jag endast hållit igång förutom mina bloggpauser;

♥ Tvättat och hängt 4 tvättar
♥ Vikt ett berg av kläder sen förut
♥ Diskat bort berget av disk
♥ Gått bort med sakerna från carporten
♥ Sorterat och lagt in alla papper i pärmarna
♥ Snabbstädat det sista i min garderob
♥ Plockat fram väskan och börjat sortera det jag ska packa

Nu det som ska vara gjort innan jag lägger mig;

♥ Göra middag (äta ensam ikväll för övrigt)
♥ Städa bland Millis grejer så mor och far vet vars allt är (de ska ha henne då vi åker utomlands)
♥ Hänga upp den sista tvätten som är i tvättmaskinen

Vilken torsdag. Snart blir det läggdags! Ska ta med datorn till sängen och sen somna till en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0