En mysig fika och ryggmassage..

Det var riktigt roligt att få träffa Therese som jag jobbade med förut. Det var så otroligt länge sedan och som vanligt är vi bra på att prata. Det var nog det som gjorde att vi överlevde på det gamla jobbet förr :P Therese, Hanna och jag som babblade på hela tiden :) Fick även se det nya tillskottet, Ziona. Hon har så fina namn på sina barn, Zibella, Zina och Ziona. Det är nog inte många som heter det :) Hur som haver, hon var sockersöt precis som de andra två sötnosar hon har!

Sen åkte jag ner på Lilla Ängla Spa där hon började att vaxa mina ben så nu är de silkeslen igen. Sedan istället för en helkroppsmassage så föreslog hon en helskrubb inför utlandet så att jag inte bränner mig lika lätt och att brännan håller längre. Efter det fick jag duscha och sen gav hon mig en rygg och nackmassage vilket var himmelskt!

Nu ska älsket duscha och sen drar vi till Vilhelmina igen med syster och hennes pojkvän för lite mat och bowling. Ska bli kul.

Skriver mer senare :)


Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja inte va de nån skillnad på snacket kändes fasen som igår även fast de va typ ett år sen vi sågs =) Vilken tur att du fick bra behandling och att de va rätt tid denna gång så du slappåka tillbax tomhänt ;) Hoppas du fick ordning på bal oxå ;p ha så kul i utlande nu =) Kram!

2010-11-04 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0