Fredag

Det är redan fredagkväll, känns som att denna helg kommer att flyga förbi precis som alla andra. Men det är nog bara bra, tycker nästan att helgerna är överskattade. Längtar till nästa helg dock, det kommer bli askul. Varför?

♥ Dans på fredag
♥ Bror kommer hem
♥ Skyltsöndag på söndag (det vill säga att lucian i Dorotea snart kommer att visas)
♥ Första advent

Härligt va? ;)

Förresten, så var det jag som blev lucia då jag gick i nian :)

Miffobild men det var innan luciakröningen i kyrkan :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Haha ja, du skulle bara veta vad reaktionen blev när man såg en enda sko ligga alldeles själv på vägen, plus i fyllan ;)



Nej det är klart, kommer ju ha ett sådant men ändå :o

2010-11-19 @ 20:47:10
URL: http://deeuil.blogg.se/
Postat av: Tanya

åhhh, skyltsöndag vad mysigt. Nu önska jag att jag var hemma. Tur att vi kommer hem till julafton i alla fall :) kramar

2010-11-22 @ 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0