Fredagen lider mot sitt slut

Haha vad det lät bra :P Iaf ska snart gå och lägga mig, Milli är alldeles galen för att hon vill ha sällskap i sängen. Hon bara går och gnäller och biter mig i fötterna :P Man måste ju lyda chefen ;)

Har iaf försökt att beställa en iPhone 4 åt systeryster men halebop verkar inte vilja vara med oss inatt så vi försöker imorgon istället. Tänk, vi är 5 i familjen och snart har 3 av oss en iPhone 4, mamma fick sin idag :P Tekniknördar, ja!

Nej, nu blir det sängen. S är och snurrar på byn så blir till att somna själv inatt. Ska ta med datorn och somna till en bra film :) Men verkar vara riktigt trött då jag tom inbillade mig en kackerlacka till vänster om mig på väggen nyss. huvva!

Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0