Fullbokad!

Ja, andra kanske hade tyckt att det hade varit skönt att ha "lov" innan semester men så är inte fallet för mig. Har fullt upp mest hela dagarna, vilket är lite drygt. Nu måste man ju tagga ner när man är på utlandet istället för att komma dit utvilad och vilja göra saker.

Har iaf nyss kommit hem, är trött och slut och har svinont i knät då jag har ramlat på den duuuumma isen idag! Dumma, dumma, dumma is. Avskyr dessa tider då det är svinhalt :/

Nåja, tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder sen men får se vad jag hinner. Hinner nog inte med en endaste träning denna vecka heller. Eller ja, det är idag och på torsdag för på söndag är vi ju i Spanien. Sug på den ni! ;) hih! Passar så bra, det är så lägligt för en liten semester för mig!

Sötstintan med söttassen! Hon är nästan lika liten som sin pipleksak här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0