Hemma och riktigt trött

Vi vaknde 03.30 canariansk (?) tid och klev på bussen som tog oss till planet strax efter det. Dock åkte vi buss i typ 1½ timme till flygplatsen. Det vill säga att jag har varit vaken 18 timmar och vi har fortfarande inte ätit middag. Sammy står och skär kyckling, vi ska äta kycklinggratäng med ris och se Inception ikväll. Iaf så är jag riktigt trött. Milli har duschat sen hon kom hem till oss men hon verkar vara riktigt trött hon också.

Det är helt sjukt så mycket som jag älskar den hunden, min lilla älskling. Jag grät, seriöst storböla då jag satt mig på golvet och hon kom och pussade sönder mitt ansikte. Hon pep och sprang mellan Sammy och mig som en yr höna. Tårarna bara föll, jag har saknat henne så otroligt mycket. Nu känner jag mig hel igen!

Iaf så ligger hon mellan mina ben nu, hon verkar ha saknat oss, hon går oss hack i hälarna hela tiden!

Ja, bilder och lite story kommer senare för nu orkar jag verkligen inte men hemma är jag! :) Kanske att jag lägger in en video från då älsklingsvovven hade duschat idag ;)

Hejs!



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag saknar alltid Betty mest då jag åker bort, har jag henne med mig kan jag va utan Tommy ;P

Men utan Betty spelar det ingen roll om Tommy är med för jag saknar henne så otorligt ändå.



Vill se bilder ifrån utlandet!

Fattiglapp som jag är får jag nöja mig med andras bilder... ^^

2010-11-14 @ 18:13:57
URL: http://nusseliten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Att vara gullig var ju inte tanken men visst ;) haha ja, men man blir lite mer pepp på körkortet om man får köra en snygg bil sen :D

2010-11-15 @ 20:38:48
URL: http://deeuil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0