Idioter

Det finns idioter och så finns det jubelidioter. Skillnaden mellan dem är att idioterna de gör så meningslösa ting så man inte orkar bry sig medan jubelidioterna gör saker som verkligen sårar, gör ont och som påverkar. Vilket det har gjort nu, allt går till en gräns och inatt kom jag fram till varför jag skulle sitta och ta en massa skit av människor som jag knappt känner? Annars är ju jag en idiot själv.

Så jag orkar inte, jag skiter i det helt enkelt. Tänker inte bry mig längre och tänker absolut inte ens titta åt deras håll ens. För jag om någon har problem att bli sur, oftast blir jag inte sur. Mesta dels så blir jag bara ledsen, jävligt jävligt ledsen, vilket är 100 gånger värre. För det sätter sig djupare och gör mer ont. Att vara sur är bara ytligt och går över fort.

Nej, fyfan för det här. Bra lördag, less jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0