Läggdags!

Älsk sa alldeles nyligt "-Jag tror jag går och lägger mig!". Höll på att sätta i halsen, what liksom? Alla andra dagar i 3 veckors tid typ så har jag sagt, "-Nej, jag tror jag lägger mig" och han får panik och ber snällt om jag inte kan vara vaken med honom ett litet tag till eller att jag hämtar ett täcke och somnar i soffan tills han ska sova.

Klockan är alltså 23.16 och han är redan trött? Vad hände?! :P Men jag är glad, var tänkt att lägga mig ändå så.

Imorgon blir det till att köra älsk till jobbet vid 7 sen åker jag till Vilhelmina vid 10. Sen på kvällen har jag och älsk massvis med saker att göra. Har inte ens funderat på packningen till utlandet så känner mig stressad inför det också. Suck! Jag har ett fullspäckat schema. Ja, just ja, på kvällen ska vi umgås med syster och hennes pojkvän. Åka till Vilhelmina och bowla. Ska bli kul att få göra annat efter att vi har stressat med allt här hemma.

Nej, nu börjar älsk rycka, det vill säga att han är på väg att somna. Nu blir det sängen för hela slanten! Godnatt!

 

Husse och Milli utslagna i sommar ;) Ligger ungefär så här just i skrivande stund också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0