Underbart vad ord kan göra mycket!

Fick just ett underbart sms, har varit less mest hela eftermiddagen av olika anledningar som jag inte tänker ta upp här. Men dessa ord gjorde mig 100 kg lättare, allt mörker innanför bröstkorgen försvann. Jag blev glad igen :) ;

Bara så du vet så är du den mest underbara och värdefulla person jag känner! Jag älskar dig så mycket. Hoppar du så hoppar jag <3

Det finns vissa människor som jag skulle kunna ta en kula för, som jag skulle göra allt för. Vissa människor som kan göra den mörkaste natt till dag, vissa människor som kan vända ens humör på någon sekund. Vissa människor som man har så många fina minnen med. Sista meningen i det där smset är ett sånt minne, personen i frågan har varit en person som har ställt upp i vått och torrt. Vi kände knappt varandra, förutom ytligt och nästan bara till namnet men så träffades vi en kväll. Det var första festen, första veckan efter sommarlovet och första skolveckan året 2005 som vi ställde upp för varandra för första gången. Det var då orden "hoppar du så hoppar jag" kom till och de har betytt så mycket mer än vad någon kan ana. Det är så tryggt att veta att man har vänner i människor, några som ställer upp och som man själv ställer upp för!

Tack älsklingsdutten! (kom du ihåg Dutten och Squeezen stavning?)

Hoppar du så hoppar jag!


Kommentarer
Postat av: Dutten

jag älskar dig så så mycket! Du är det bästa! <3

2010-11-05 @ 16:49:34
Postat av: Dutten

och du, vi måste fasen ta nå nya bilder. Jag ser ju hemsk ut på alla utom den längst upp! Party och massa partybilder nästa ;) puss

ps, annars så var det squeeken ;)

2010-11-05 @ 16:54:38
Postat av: Cecilia

Ja det måste vi verkligen :) Men inte tycker jag att du ser nå hemsk ut :)

Jaaa, just ja, så var det! :D LOVE YOU!

2010-11-05 @ 17:41:53
URL: http://minmilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0