18.15 barnkanalen

18.15 måste man tydligen se på barnkanalen för då är det tydligen från klassen i Dorotea :)

Jag drar mig men jag tror att jag tänker fara på träningen, kommer må dåligt om jag inte far men sen hur huvudet mår efter det är en annan sak. Men det är bättre nu iaf :) det brukar lösa sig om jag bara vilar hela tiden vilket jag har gjort sen halv 10 igårkväll. Så det är ju bra det iaf.

Nej, tänkte bara lämna lite rapport.

Åh, förresten, så kommer nog det bli en speciell grej ihelgen, älsket överraskade mig med att vara sådär spontan som det inte blir så mycket av ibland :P Men nu ihelgen blir det nog något superkul, jag har räknat lite och det kommer nog bli bra ;) mer om det senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0