Ännu en ny status

Imorgon lär det komma ännu en ny status på mejlen ;) känns hur bra som helst och för att göra det roligare så ska jag inte kolla mejlen en enda gång imorgon förrän jag har kommit hem ;)

Programmet Veckans kanin lär ju ska vara riktigt roligt också, ser ut som ett riktigt roligt program då någon svensk kändis kommer att förföljas av en rosa kanin hela dagen :P haha


Milli har även gjort framsteg idag, vi har alltid en pall så att hon kan komma upp på soffan men jag vet att hon kan klara av att hoppa själv då hon kunde hoppa upp på mammas och pappas säng så nu har jag "lurat" henne med att ha en kudde på golvet. Den ger ju inget handikapp så att hon kommer högre upp men hon verkar tro att det går bättre :P snart åker kudden bort och så kommer hon kunna ta sig upp själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0