Deppshopping

Har verkligen inte mått bra på hela veckan. Huvudvärken har visat sig varje dag i timmar minst och sen har det inte blivit bättre av att ungar på jobbet har gått hem tidigare pga ont i magen, att de har spytt eller andra orsaker. Så ni kan ju gissa hur min fantasi har gått. Som sagt, dålig vecka.

Huvudet värker även ikväll, började kring 6 och sitter i fortfarande trots att jag har tagit alvedon. Känns ju som att det ska vara ett större fel än bara huvudont men jag orkar inte bry mig just nu. Kanske är det stress eller något, vad vet jag!

Så det har inte blivit någon träning i veckan, eller något annat roligt för den delen. Får fan ont i huvudet av minsta lilla ljud.

Ja, som ni hör, jag är inte på bra humör..

Hur som haver, tröstade mig själv med lite shopping. Äntligen så börjar högerhanden bli fullbordad;

Älskar bismarcksmycken :)

Och på långfingren måste jag har tjocka ringar :) komma bli så fint!

 

Så nu kan jag somna lite gladare trots huvudvärken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0