In Snakelake

Har inte hunnit göra så mycket under den tid jag har varit här men jag och Milli har hårdtränat medan vi var ute och kollade in markerna lite och tittade på då pappa grävde.

Vet inte allt varför hon har så svårt att lära sig hit då hon är duktig på att lära sig allt annat. Dock kanske det är mig det är fel på, jag vet inte alls. Men nu är det hårdträning på G, ska försöka komma hit varje dag nu ihelgen då det är ett bra ställe att träna på.

Hur om haver har min dröm blivit sann, sen när den verkliga lyckan kommer får ni se ;) men efter idag kring 12 så finns det nu inga hinder :)

Nej, nu ska jag hjälpa morfar med några grejer sen får jag se om jag åker hemöver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0