Lillan räkan

Det är jag det, haha vilket får mig att minnas "rekan Rune" på gymnasiet. Ja, de flesta ur Sp3 fattar nog, orkar inte förklara just nu. Dock ska jag försola lite till utlandet, det är det jag håller på med nu, vägrar att bränna mig första dagen!

Jag skulle lägga mig tidigt ikväll, men det gick ju inte så bra. Iofs är det ca 2 timmar tidigare än vad jag vanligtvis gör men det är fortfarande inte tidigt nog.

Har förresten testat iPhone appen Sleep talk igår natt och jisses vad läskigt, den spelar in alla ljud och ord jag säger under nätterna. Jag ligger seriöst och pratar med min hund Milli under nätterna (?) och smackar utan dess like, non stop! Haha ska ha den på inatt också så det ska bli intressant att höra imorgon ;)

Ja, iPhone är riktigt kul ibland alltså. Nej nu ska jag fort lägga undan datorn och lägga mig i någon ordning. Trodde att det skulle bli en lugn helg men det verkar vara helt åt det motsatta. Hatar att man inte kan göra upp planer för att det KONSTANT kommer saker i vägen.

Men nästa vecka ska jag minsann försöka ta mig till Vilhelmina och träffa goingarna som jag jobbade med förr om de är lediga, annars bokar jag in ännu nästa fredag. Det känns som flera år sedan man hann träffa dem och då var det ju tom bara för en snabbis :/ Oh, shit, sen är det bara en vecka kvar innan vi sticker utomlands :O Längtar som bara den!

Oj, jag som bara hade något litet att skriva, tråkigt med bara text, men take it or leave it! ;)

Godnatt gott folk! ;)


Kommentarer
Postat av: Dutten

REKAN RUNE!!! :D

Å va jag saknar han! Och Eyesaak! ;D

2010-10-15 @ 15:11:26
Postat av: Cecilia

Tyckte väl att du skulle komma ihåg dem ;) Det var ju en riktigt Cilla och Emma grej :D



Våran reka med partyhatt! :)

2010-10-15 @ 17:29:29
URL: http://minmilli.blogg.se/
Postat av: Therese

åh va roligt me utland =) Spevciellt nu när de börja bli så djädra kallt.



hoppas du kommer denna vecka. nästa vecka e ja i dmark....

2010-10-20 @ 11:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0