Lördag

Har just duschat och ska ner på affären nu, ska bjuda mor och far på mat ikväll, det är bara de hemma så. Ska bjuda på svärmors underbart goda kassler gryta. Det är kassler, purjolök, paprika och massa curry i den :) Jag älskar curry.

Sen ska jag försöka hinna med en massa andra saker. Så som tre promenader bland annat.

Har beställt typ 3 bikinis till utlandet, tvivlar på att alla passar men man kan ju hoppas, roligare om man kan byta mellan olika bikinis under veckan vi är där :)

Nej, nu ska jag sätta fart. Måste dock dela med mig av en låt som går på replay här hemma just nu ;)

Kid Cudi (älskar honom, han är gryyym) ft. Kanye West - Erase me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0