"Markera allt" "Radera"

Inatt innan jag la mig så var det sista gången jag startade min Nokia N97. Ja, ni hör ju hur det låter när jag pratar om mobiler, det låter som att de är levande varelser men jag äääälskar nya mobiler. Iaf, så startade jag den och blev glad då jag kom åt allt utan att behöva sätta i mitt simkort.



Jag funderade på om jag skulle föra över allt på datorn eller hur jag skulle göra men det viktigaste var att komma åt alla kontakter då jag har levt ett tragiskt liv utan dem länge. Skrev snabbt upp alla i ett block (varför kommer jag till) och sen raderade jag alla sms, mail och all musik. Alla kalenderposter och till slut över 1000 bilder. Jag funderade på vad det var för mening att spara allt, tänk, jag raderade över 1 års minne på bara några sekunder.

Japp, nu ska jag fokusera på nuet.

Varför jag var tvungen att skriva upp dem på ett papper är för att jag kommer att byta sim helt, inte nummer utan bara till ett annat sim, ett micro-sim ;) Ska aktivera det idag så att allt är färdigt till senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0