Verkligen i behov att ett frisörbesök

Nästa vecka på måndag ska jag till Hot Stuff i Vilhelmina för att ta bort min hemska utväxt. Kommer bli riktigt skönt att få det gjort. Såg nu tillbaka på bloggen (jisses vad bra det är att ha allt uppskrivet :P) att sist jag färgade utväxten var den 6/7 - 10. Det är alltså ca 3 månader sedan som jag var dit och jag har en utväxt på ca 2,5-3 cm. Ser inte bra ut alltså.

Ska färga det mörkare efter att vi har kommit hem från utlandet. Linnea som är min underbara frisör sa ju tidigare då jag bokade tiden att det är som att slänga pengarna i sjön om jag gör det mörkare nu då mitt hår blir så otroligt blekt av solen. Så kör bara utväxten nu igen och fräschar upp det :)

För övrigt är det svinhärligt att älsk är hemma, speciellt när man mår som man mår!


Hoppas även på att han får skotern såld innan helgen också, så håll tummarna för mig. För isf kommer det att bli en vecka som jag aldrig kommer att glömma, varför berättar jag isf sen om det blir av.!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

http://www.hjarta-halsa-harmoni.se/



där är länken:)

Tack för att du ringde idag. Jag blir så glad av dig. Puss!

2010-10-11 @ 18:17:37
URL: http://teech.blogg.se/
Postat av: Therese

meeeen att du int hörde av dig :) vore så kul om vi kunde träffas nån gång !

2010-10-11 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0