Vid en pool och en drink i min hand

Det är helt sjukt och helt underbart skönt att om precis 2 veckor så ligger jag vid en pool och har en "gratis" drink i min hand och bara njuter i förhoppningsvis solsken tillsammans med gott sällskap. Jag behöver det verkligen känner jag. En stund att bara få koppla av och må bra, ladda batterierna. '

Helgen har varit ganska skön dock har man varit tvungen att vara beredd på ganska mycket. Så riktigt avkopplande har den inte varit. Älsk har sålt sin bil så nu väntar jag på att han ska dra i väg och köpa en ny. Så i vinter ska man få åka med klass ;)

Ikväll är det Zumba som gäller, första gången. Känns väldigt roligt men samtidigt så har jag lite smått ångest över det ;P Det kommer bli lite pinsamt, är inte världens bästa dansare om man säger så :P

Nej, nu ska jag nog hem och städa min garderob som jag har funderat på nu i en veckas tid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0