Zumba +++++

Det var över förväntan, kom dit med världens magknip. Det var riktigt mycket folk och jag har aldrig varit så duktig på dans så förväntade mig att det skulle bli riktigt jobbigt både psykiskt och fysiskt.

Men jisses vad kul det var. Kan inte sätta tummen på vad det var som var bra, men då 1,5 timme känns som 30 min så borde det ju verkligen vara bra!

Det bästa av allt är att det kommer att bli 2 tillfällen att få träna Zumba så min vecka med träning kommer att bli lite mer bokad av gruppträning vilket är typ den enda träningen som funkar för mig. Gympa på tisdagar och Zumba på torsdagar och söndagar. Blir perfekt det :)

Nej, nu ska jag slänga mig i sängen. Imorgon ska jag busa i simbassängen med de små på jobbet. Kommer bli en bra dag imorgon, det känner jag på mig. Godnatt världen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0