Att göra-lista

Detta måste jag ha hunnit tills 16.00:

♥ Åka med alla kartonger
♥ Lägga undan alla saker i förrådet
♥ Lägga upp alla saker på vinden
♥ Städa lägenheten

Kanske låter lite men jisses vad mycket det är att göra. Ska börja kl.12.00 senast, tänkte äta lite lunch först, är så hungrig att jag mår illa! :S

Tänkte dock först visa en anledning till varför vi måset ha ett nytt vardagsrumsbord:

 

Milli fick en toarulle med godis i (aktivitetsleksak) som hon totalt har mosat, hon har dragit 3 par sockar under bordet och 2 av hennes egna saker. Det är hennes tjoffe, ALLT som hon hämtar lägger hon under vardagsrumsbordet. Det nya jag vill ha har åtminstone en hylla under själva bordsdelen så det kanske (förhoppningsvis) blir för trångt för henne att ta sig under. Blir ju galen :P



Kommentarer
Postat av: nadja

Jag har snarare det problemet att jag vill plugga lite för mycket. Till slut kommer jag stå där med världens studielån och en massa utbildningar men vill fortfarande plugga vidare!:P



Du är ju uuung än, ingen brådska;)

2010-09-17 @ 11:49:18
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0