Härlig kväll

Blev bjuden på riktigt god mat hos Viktoria och varm choklad med grädde och chokladbitar på, alldeles underbart. Och som vi har skrattat och pratat hela kvällen, känner mig helt tom på känslor, känner mig lätt och mår verkligen ännu mer toppen än vad jag har gjort tidigare i veckan. Nej, detta är lycka. Viktoria är nog en av få som verkligen förstår, allt.

Ska snart sova, dock är det inge bråttom men det kan vara skönt att komma i säng iaf. Imorgon blir det Ormsjö för att hjälpa far att gräva ner nytt vatten till husen. Jag skulle skyddsgräva (?) haha, huvudsaken jag hjälper :) Mamma ska laga mat åt alla som hjälper till så hela familjen Jonsson nästan kommer att delta på våran lilla backe :)

Två bilder från stora huset längst upp på backen ut över sjön :) Ormsjön är den finaste byn i hela Dorotea kommun!

Nej, skriver väl lite imorgon, pussgodnatt!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du måste ta dit mig någongång, Det ser så fint ut!:)

Puss!

2010-10-01 @ 01:07:48
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0