Jag har unnat mig själv..

..lite gott för själen. Tro mig, älskar smycken. Det är bland det bästa jag vet och jag HATAR fejksmycken som man blir alldeles grön av på fingrarna. Så nu har jag tagit tag i det och köpt mig 2 ringar i äkta guld med diamanter för att pryda min högerhand. Tycker inte om silver heller vilket gör det lite dyrare :S Guld är så jävla dyyyrt! :S Ska skicka in lite kedjor och andra guldsmycken som är trasig eller som jag inte använder.

På vänster långfinger har jag ju redan min 20-årspresent, den gudomliga Lapplandsringen. Älskar den, vill ha tjockare ringar på långfingrarna. Åh, längtar tills jag får dem! :D:D



Lapplandsringen i guld




Mina små älsklingar! :)

Nej nu ska jag tillbaka till lägenheten, åkte hit med Eclipse på ett minne åt syster och hennes kompisar sen fastnade jag framför Idol ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0