Middag hos Vicky

Japp, är bjuden på middag hos finaste Viktoria, ska bli himla mysigt. Är efterlängtat med en riktigt träff. Hon följde med på gympan i tisdags men då hinner man ju inte prata så mycket, då är det ju träning som gäller :P Så det ska bli skönt.

Sen ska jag nog lägga mig tidigt ikväll, vet att Vicky jobbar imorgon så det lär nog inte bli så sent. Sen kanske det blir så att jag gör en speciell grej innan jag lägger mig. Vad får ni veta sen, skriver när jag gör det om jag gör det ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tacktacktack för ditt sällskap kära!

puss, sov riktigt gott och njut av sovmorgonen. pussen

2010-09-30 @ 22:49:35
URL: http://teech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0