Söndag

Igår sov vi ju som sagt till halv 4, vilket jag absolut inte fick göra idag så tog mig upp kvart i 11, skönt!

Lördagen var ännu en mysdag med film, fotboll och godis. Faktiskt, men det var ju lördag och då får man äta lite. Gick och la mig halv 3 tror jag :S inte så speciellt bra men tog mig ju upp idag så är förhoppningsvis trött ikväll :)

Näsan är heeelt och hållet tät idag, halsen gjorde riktigt ont inatt. Förstår inte varför jag inte blir frisk. Har knappt gått utanför dörren ihelgen, har legat och vilat och ätit och druckigt mycket men blir ändå inte frisk? Vill ringa ner till läkaren och få pencillin eller något, orkar inte vara sjuk längre. Det är så grymt jobbigt. BLÄ!



Det ryktates även om att det blir en helg i Ormsjö nästa helg, det hade varit riktigt kul. Nej, ska gå och snyta mig sen se tv. Det är Gilmore Girls, vilket jag älskade förr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0