Tillbaka på ruta ett

Visserligen har jag gått ner 4 kg på några veckor, ändrad kost och promenader/lörturer gör susen men sen kommer den där veckan, svackan, som gör att man glömmer bort sig lite. Iaf med träningen, maten har gått bra iaf. Nu blir det till att fortsätta.

Jag och Milli kom just tillbaka från en 40 mins snabb promenad och nu ska jag sätta mig och äta upp min havregrynsgröt. Inte bra att äta sent på kvällen man sov så hann aldrig äta någon middag så det får bli nu istället. Havregrynsgröt med äppelmos och ett äpple till. Göttarns. Nu ska jag slå på lite SATC och bara njuta tills jag ska slänga mig i sängen. Ensam tyvärr då älsk har åkt för att jobba igen.

Well, well. Puss folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0