Torsdag

Dagen har gått bra, den har flytit på som vanligt. Hade möte på arbetsförmedlingen och det gick bra, ska ringa dit i början av nästa vecka sedan. Sen åkte jag hem och tog tag i disken. Helgen kommer att spenderas i Östersund på min mors, systers och min vanliga hösthelg med hotell, god mat, bio och shopping bara vi tjejer. Det är så mysigt.

Hittade lite bilder sen tidigare hösthelger, det blir 3e året vi gör det dock är det 4e för mor och syster som åkte ett år som jag inte kunde.

Första gången, annan hårfärg och 2 år yngre :P

Älskade mamma förra året på rest. vi alltid äter på :)

Jag och syster, också första året tror jag :)

Då satt jag och mamma och tog en öl och iår får syster också göra det myndig som hon blev den 19e August! :P Kommer kännas konstigt men det är så mysigt att sitta på puben under hotellet vid gågatan :)

Åh längtar tills vi är där. Dock är det en stressig fredag först som väntar, måste köra ner mor och syster på busstationen först och sen åker jag.

 

Well well, ska packa lite nu så att det är gjort och sen ska jag fortsätta att sticka på kusins tjocksockar. Har lovat henne att fixa 2 par åt henne tills hon kommer hem från sin jorden runt resa (!!!!!! jag vet, helt sjukt. Avis som jag eller?) :)

 

Skriver kanske mer senare. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0