Use a Tommy-gun baby!

Sista natten med mys på länge :/ Eller ja, jag har ju Milli men hon är mest i vägen då man ska sova, hon är överallt och ingenstans på en och samma gång. Ingen värme och inget mys nu, varför? gissa en gång, älsket ska i väg och jobba igen. Veckorna han är borta känns som en evighet och veckorna han är hemma känns som en sekund. Varför ska det vara så? Är det logiskt? Jag tycker inte det! well well.

Första träningen ikväll, älskar när man är fler som tränar. Då blir man mer pepp och jag ger fan järnet. Ursäkta mitt uttalande men seriöst, svetten sprutar och kroppen gör ont. Överdriver rörelserna så att det blir tyngre.

Dessutom så känns det att det är vinter på g, mina läppar har blivit torra och gör ont. Min hud blir så torr på vintern :/ Lyssnar för övrigt på Michael Bublé, vilken musik, vilken lyrics. Rena rama må bra musik.

Ja, jisses hörrni, vilket blandat inlägg, både av feel good och feel bad saker. Men så är livet, en enda berg-och-dalbana. That´s life!

You're every line, You're every word, You're everything!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0