ÄLSKLING ÄR HEMMA!

Åh, jisses. Våran andra filmklassiker. Den första var kvällen vi blev tillsammans. Då vi båda var på fest och sen beslöt jag mig för att gå då vi inte pratade med varandra. Var precis på väg ut från ytterdörren då min sko fastnade i dörrmattan. Sen såg jag att han kom efter så jag fortsatte att gå tills jag kände en hand på min axel som vände mig om. Sen kramade den underbara personen mig och vi spenderade natten tillsammans. Ännu ett plus, vilken gentleman, inget annat än att bara sova med varandra.

Nu till denna klassiker. jag hade precis varit på idrotten och tänkte att jag kunde lämna mina grejer i bilen då jag inte behövde grejerna senare. Då ser jag ett välkänt huvud, min älskling! Jag bara sprang och skrek älskling och kramade om honom, länge! Började seriöst grina, speciellt då han sa - Jag älskar dig!



Äntligen är han hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0