Dumförklarad nu eller?

Ska köpa sele till Ludde också, känns bäst för mig med sele. Det känns mer kontrollerat då man bara är ute och fingår. Är det träning eller något på G så har jag andra vanliga koppel så.

Nu till saken, har redan en Puppia sele i svart, vill ha den till Ludde sen köpa en....ROSA till Milli. Är jag jättehemsk då? Eller tänker ni om mig då som ni vet som Paris Hilton, rosa och bling bling till hunden, tro att den är en leksak och skit?

Tycker om rosa, har mycket rosa kläder själv, mitt skal till mobilen är rosa. Milli är tjej, känns bättre att hon har rosa än att Ludde har rosa :S usch, är jag jättehemsk då? Kommer ens älsk våga gå ut med henne och den selen om jag köper en rosa? Suck! Hjälp mig?! Annars får jag väl för tusan köpa ännu en färg om alla dumförklarar mig :S

Nej nu är en rosa beställd, så nu får ni tycka vad ni vill :P


Kommentarer
Postat av: Nadja

Köp en rosa för tusan, självklart!:)

2011-02-13 @ 19:12:03
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Caroline

Klart tjejen ska ha rosa! :-)

Jag älskar också rosa, gärna lite mer cerise än åt babyrosa hållet.

2011-02-14 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0