Efter vilpausen

Jag är på svinbra humör, har energi utan dess like så funderar på att fixa lite här hemma. Tänkte att något av detta eller kanske allt efter närmare eftertanke kunde bli av:

♥ Spika upp väggord i vardagsrummet
♥ Hänga upp mina förstoringar någonstans
♥ Hänga upp mitt porträtt någonstans
♥ Möblera om på vissa ställen
♥ Fixa "kärleksramen" (ska visa sen)
♥ Fixa den svarta "samlingsramen" (där man kan ha flera bilder i en och samma ram)

Ska visa bilder sen, både för er skull och kanske för älsk som förhoppningsvis läser bloggen igen då han är borta! ♥

Kommentarer
Postat av: Älsklingen!

Det gör jag gumman, så fort jag får chansen! Jag saknar dig så mycket...Gud så jobbigt. Jag kommer iaf jobba natt mest troligt tills jag åker hem. Så du vet det. Jag får arbetsfonen idag så ska skicka sms från den så du vet vilket nummer du ka ringa om du vill ringa nån kväll. nu ska jag prova å sova lite igen så jag orkar jobba inatt. Puss älsk gumman! Hälsa tuffsarna!

2011-02-27 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0