En manisk Ludde

Ludde slickar maniskt, på i princip allt; sina tassar, Milli öron och ögon, leksaker osv osv. Blir tokig. Speciellt då han ligger mitt i natten och slickar sin tass så det smaskar. Säger då till honom och det ser så kul ut då han helt plötsligt "fryser" till is och rör inte en fena. Precis som att han kan få mig att tro att han aldrig gjorde något innan. Haha. Min lilla älskling.

Milli tycker han är jättekonstig ibland som vill tvätta hennes öron konstant och vem vill för den delen ha en stor tunga mitt på ögat? :P Ibland slickar han i förbifarten på hennes öga så hon knappt hinner blinka innan :P

Well, well, försöker få honom att sluta göra det så mycket.

Nu ska vi sova. Är vaken på tok för sent men det är så jobbigt och tråkigt att sova utan älsk så drar mig hela tiden för att göra det. Ska ta en tröja av honom från garderoben så jag får somna till hans lukt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0