Flytt från omvärlden

I torsdags blev jag tokförkyld så i fredags flydde vi. Till lugnet, till naturen, till det bästa. Vi åkte till Borga vid 11 på fredagskvällen. Vi kom upp och värmde upp stugan och gjorde lite mat sen la vi oss kring 2 på natten. Vaknade till underbart väder vilket resulterade i skoterkörning för älsk och en ta-det-lugnt-dag för mig.

Jag är friskare, inte helt återställd men näsan snorar inte allt för mycket och är inte lika tät samt att hostan nästan är borta. Så till imorgon är jag nog frisk. Ikväll åker vi hem igen dock åker älsk tillbaka imorgon för mer skoterkörning. Då ska jag ta premiären på en grej hemma. Ja, det lät inte allt för bra men det är nog inte som ni tror ;P eller som jag tror att ni tror :P Ja, ni fattar! Eller?! :P

Älskade borga!

Från stugfönstret, Borgahällan och en himmel som blev allt blåare under dagens gång med strålande sol!

Detta är terapi för själen. Jag mår så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0