Hemma

Nu har vi nyss kommit hem. Åt mat där då det blev så sent så blev en biffstek med lök som vanligt. Vi svängde förbi på ok och hyrde en film innan som vi ska se snart då älsk har kommit tillbaka från att ha lämna släpvagnen. Sen blir det nog sängen, är dödstrött. Vaknade faktiskt 8, vaknat tidigt hela helgen, riktigt skönt att få utnyttja helgen trots att jag inte har gjort så hemskt mycket i och med förkylningen.

Vi hyrde Cass, en huliganfilm och jag gillade verkligen Green Street Hooligans med Elijah Wood så tror nog att jag ska tycka att denna är bra också. Berättar mer sen vad jag tyckte.



För övrigt så känner jag mig helt återställd så ska vara med på idrotten imorgon då min klass har lektion. Det är bra träning, roligare träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0