Jävla lägenhetsletande!

Vi vill flytta, inte nu och kanske inte på några månader men innan nästa vinter. Våran elräkning på nästan 12 000 sved för mycket och i och med att min lön inte är så värst stor så fick älsk täcka mer än hälften av den kostnaden.

Dock verkar utbudet vara lika med noll plus att bemötandet inte var det bästa från Dorotea hus sida. Vet inte alls hur vi ska göra, jag börjar få lite panik. Det känns som att det är på väg att gå åt helvete. Meeen jag ska inte ta ut något i förskott, vi får leta vidare. Dissa Dorotea hus och kanske leta via kontakter eller något. För trots att vi trivs här med planlösning osv så är det ganska nergånget och dyr el samt att värden för detta område är usel. Ingen person jag håller så mycket av om man säger så.

Nej, vi får se hur det blir. Jobbigt är det iaf :/

Kommentarer
Postat av: Anna J

Men hur är det möjligt att få så hög elräkning? Har ni kollat så det inte blivit fel? Låter ju helskumt med tanke på att det inte ens är så högt när man har hus?



Puss!

2011-02-23 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0