klump i magen

Jag ha noll ork, noll glädje, har noll aptit, har inte ätit middag på 3 dagar. Jag får inte i mig någon mat, är bara så jävla ledsen, besviken. Inte arg, inte sur, inte alls. Dock känner jag mig tung, jobbigt orolig. Inte långt till tårar, vill inte gråta, kommer några snyftningar sen orkar jag inte. Vet inte vars jag ska vända.

Jag känner mig redigt värdelös och osäker. Dessa dagar har inte varit olik den senaste månaden.

Jag verkar alltid ska vara den som väntar, men frågan är på vad? Och till vilket pris?

Kommentarer
Postat av: Syster

Finns alltid här! <3

2011-02-09 @ 22:56:37
URL: http://deeuil.blogg.se/
Postat av: Julia

Love YA!

2011-02-10 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0