Mitt nya liv!

Så här kommer mina dagar att se ut:

♥ Vakna - Dricka 1 glas vatten
♥ 07.00 Frukost
♥ 09.30 Dricka 1 glas vatten
♥ 10.10 Mellanmål (äpple)
♥ 11.00 Dricka 1 glas vatten
♥ 11.30 Lunch
♥ 14.30 Dricka 1 glas vatten
♥ ca 15.00 Mellanmål (äpple)
♥ 18.00 Dricka 1 glas vatten
♥ 18.30 Middag
♥ 19.00 Dricka 1 glas vatten

Då kanske ni frågar er, Varför? Varför jag ska göra detta, jo, för att få rutiner, för att bli piggare, för att få i mig flera mindre mål och för att må bra.

I dagens läge äter jag inte ens frukost. Ibland inte ens middag. Testade idag med mellanmålen och blir så mycket piggare av bara det.

Japp, så där ser nu, supersatsning på detta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0